من أنا

صورتي
انا ؟من انا؟ولماذا انا؟ لست ادرى ولكنى احب بلدى حبا جما واكرة من يكرهها واعشق من يحبها احلم بحالها افضل مما هى فية واتمنى لها الخير دوما وابدا واعشق الشعب المصرى الصبور الطيب واكرة من يصفة باللامبالاة

08‏/03‏/2009

اخجلتم تواضعنا

على العموم احب ان اشكر كل أخت قرات مقالاتى واعجبت بها... وثانيا اود ان اعرف لما تعتقدون انى اريد زوجة؟ ان كل مقالاتى ماهى الا تعبير عن احساسى ومشاعرى تجاة شخص واحد الا وهى خطيبتى وهى زوجة المستقبل ان شاء اللة وكل حبى لها ولها وحدها وانى لا اعلم من اين اوحى اليكم انى فى مقالاتى انى اريد الزواج من اى امراة ؟ وعلى العموم لقد اخجلتم تواضعنا واحس بأنى فى السماء من شدة الفرح بانكم تريدون الزواج بى ولكنى اشكركم جزيلا من كل قلبى واحب ان اعتذر على انى لم ارد على تعليقاتكم لانى مشغول جدا هذة الايام وقليلا ما افتح موقعى وشكرا مرة اخرى واتمنى لكل اخت السعادة مع من تحب ولكن لى راى للاخوات العزيزات: الى كل اخت لاتتزوجى من لاتحبين ولكن تزوجى من تحبين وان لم تحبينة فلا تتزوجية فانكى ستتزوجينة وتظلمية قبل ان تظلمى نفسك معة فتعيشوا حياة هى اقرب الى الموت من الحياة وسيحكم على زواجكم بالموت الاكيد ولو بعد حين .. ولمن احبك ورفضتية لانك لا تحبية افضل لة الم ايام بعد رفضك لة من الم سنين مع عيشك معة دون حبك صدقينى وافضل لكى حتى لا تعيشى مع شخص لاتحبية وتكونى كانسان محكوم علية بالاعدام فلا هو مات واستراح ولا هو عاش وارتاح.. وفى الختام احبوا واحبوا واحبو وان تحبوا بعضكم خير لكم واطهر .وشكرا جزيلا على متابعتكم لمقالاتى اما من يهددنى من اليهود بالموت فاخبرة انى ساكتب واكتب واكتب وان جف حبر قلمى ساكتب بروحى ودمى لانى اعشق بلدى واخشى عليها من اليهود الفجرة واحب الخير لبلدى والامة الاسلامية كلها واتمنى لكم جميعا السعادة فى حياتكم والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة......

هناك 6 تعليقات:

  1. why masry u say that u make me sad any one will wish that i want u why u marry one only i agree 2 marry u and be2 wife for u if u want -zina alwasmi from qatar

    ردحذف
  2. good man u love only one woman now i love u more and more u not human u an angle all men wish chance like u 2 enjoy but u refused now i love u more any man in this world -sohaila alroumi from bahrain

    ردحذف
  3. we all arab people we support u elmasry against this bad israel bad killer dont afraid from any one we support u weldone man -dhahi alhamdi from ksa

    ردحذف
  4. ياريت كل شباب العرب مثلك يامصرى كان حالنا ماهو هيك خد بالك على حالك من ولاد القحبة اليهود الى بيهددوا بقتلك اللة ينصرك عليهم واللة معك وعمرى ماكنت حاسة ان فية ريال عندة كل هيدا الحب فى قلبة واللة كل الحريم تتمنى واحد مثلك وانا اولهم ويابختها هاى الحرمة اللى بتتجوزك ياخوى انا بحسدها واللة وياريتنى اكون موطرحها اللة يوفقكوا مع بعض وحظ سعيد الكم -زيتونة الغامدى من الكويت

    ردحذف
  5. واللة ياخسارة العرب فيك يامصرى كل البنات زعلانة انك مش حتجوزهم وانا اولهم بس انا مبسوطة انك حتجوز واحدة مصرية ولية الفخر وطبعا ياحظها بنت المحظوظة دية انا مش بحسدها انا بحقد عليها بس - اميرة محمود من جمهورية طنطا المتحدة بمصر

    ردحذف
  6. واللة انت يامصرى مافى حدا بيسيبك لحالك من البنات تبغاك وانا اولهم واليهود هدروا دمك والعرب يحبوا كلامك وايد وكمانلو مافى تبى تتزوج ابى جوالك او ميلك لاكلمك ياخوى واللة انا بحبك ووايد وابى اسمع صوتك ترى هيدا جوالى سوى اتصال لى وانا اللى بكلمك 0096564587903 -هدير البلوشى من الكويت

    ردحذف